Online Diary miss sweetalavias diary: ketaqq habaqq aihh..

Ahad, 21 Oktober 2012

ketaqq habaqq aihh..

ASSALAMUALAIKUM..selamat malam saudara saudari cikebum cikebum (!) kabare??hihi!!new entry for this night is ~>baru nak start kan?saba lah..straight to the painball =P

20/10/2012--sabtu

fuhh!!kenyangnye balik dr mkn kt kedai ngn fatin n nony.cam biase,,jarang pakai sitbelt kalau drive kete,,lagi2 balik dr skolah.ari sabtu ade plak class PP.so,,around 1pm baru balik.tu pon lepas pegi menggatal ^^.

sekali ade roadblock.dgn riak & selambe eyka ngn fatin pakai sitbelt.untung noni dok belakang takyah pakai.lgpon dy tgh melahap roti kat belakang.eyka bkk laa tgkap konon nye ramah ngn polis tu.skli kene tahan.aiyyooyyoo!!!dy nmpk nony ni tak pakai sitbelt.nahhh!!!hambek!! "BAGI SAYA I/C DGN LESEN,PARKING KETE KAT TEPI SANE"  --' #yes!kene saman lah aku jawabnye!!dgn muke yg cuak,,eyka ngn nony klua dr kete n pegi kat polis tu.teruk gak kene soal macam2..alamak!!malu kot,,time2 tuu jugak laa menangis tanpa suara..org lalu lalang nengok ktrg smbil gelak. **uh!!jatuh market aku..tp yg plik nye,,abg polis yg kecik tuu tulis number ic n lesen dlm buku nota panjang je.bile dy bagi lesen,, "ENCIK,,SAYA NAK TNY,BKN KE KALAU KENE SAMAN ADE DPT SURAT SAMAN?MFLA TNY SEBAB SY TAK PERNAH KENE SAMAN N REKOD SAYA BERSIH LAGI" nahh!!riak tak ayt eyka =P  "SY BUKAN NAK SAMAN AWAK,,TP NI BUAT REKOD KERJA SAYA JE"

**oke,,eyka berjalan berpimpin tangan bersama nony ditemani air mata sepanjang menuju ke kereta n polis tu senyum sambil THUMB UP(!)
--'tak sangke,,terkena :'(
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Catat Ulasan

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen